درب اتوماتیک لولایی

اگر برای نصب یا تعمیر جک برقی پارکینگ به این صفحه آمده اید ادرس درست است با ما تماس بگیرید:

نصب و تعمیر جک ریموتی اتوماتیک پارکینگ

AUTOMATIC DOORS

درب اتوماتیک لولایی

درب اتوماتیک لولایی تک لنگه

از یک لنگه درب تشکیل شده که به طرف راست یا چپ باز می شود. دربهای تک لنگه یک فضای نود درجه ای را کاملا باز می نماید و امکان رفت و آمد اتومبیل را در مسیر پارکینگ راحت تر می کند.باید اضافه کرد که استفاده از قفل برقی یا مغناطیستی در دربهای اتوماتیک تک لنگه الزامی است و در صورت نبود قفل برقی احتمال خطر باز شدن درب بر اثر فشار زیاد بالا می باشد.

درب اتوماتیک لولایی دو لنگه

قالب و فرم این دربها به این صورت است که دو لنگه درب در کنار هم قرار گرفته و باز شدن دربها توسط جک ها فضای خوبی را برای تردد وسایل نقلیه فراهم می سازد. دربهای دولنگه بیشترین استفاده را دارد و می توان گفت بیش از ۸۰ درصد دربهایی که در کشور وجود دارد ازاین نوع می باشد. درب اتوماتیک دو لنگه در ساختمان های مسقف و یا حیاط دار استفاده می شود و به اندازه ی طول هر لنگه درب ،باید فضا داخلی آن را آزاد گذاشت تا جای خالی برای باز و بسته شدن درب محیا باشد.

نحوه انتخاب جك پاركينگ دو لنگه و تک لنگه

در مورد دربهای اتوماتیک لولایی(دو لنگه و تک لنگه) عامل اصلی انتخاب نوع دستگاه وزن و عرض هر لنگه درب همراه با تردد روزانه(تعداد دفعات باز و بسته شدن در طول روز) و با پیشنهاد کارشناسان شرکت ایمن رهرو می باشد .

انواع جک برای درب لولایی

جکهای برای درب لولایی بطور کلی به ۲ دسته تقسیم می شوند.

 جک های الکترو مکانیکی

برای درب های سبک،باتردد پایین و با عرض کم استفاده می شود(ساختمان های مسکونی با تعداد واحد پایین)وبه وسیله ی نیروی مکانیکی و چرخ دنده کار می کند.

جک های هیدرولیکی

برای درب های سنگین،با تردد بالا و با عرض زیاد استفاده می شود(مجتمع های مسکونی،اماکن صنعتی و…) و به وسیله فشار روغن کار می کند.

در درب های هیدرولیکی برای امنیت بیشتر و جفت شدن لنگه ها بر روی هم از قفل برقی استفاده می شود.

کیت کامل جک پارکینگی(جک برقی)شامل

۲عدد بازو،۱ عدد مرکز کنترل ،چراغ هشدار دهنده،۱ جفت چشم الکتریکی،قطعات فلزی نصب،رسیور و ۲عدد ریموت فابریک می باشد.

درب اتوماتیک دو لنگه

AUTOMATIC DOORS

چند تفاوت بین برند های مختلف جک های پارکینگی

درب اتوماتیک دو لنگه

AUTOMAT DOOR

۱- دو سرعته بودن برد برخی از جک ها(کم شدن سرعت در ابتدای باز و بسته شدن درب ها به دلیل کوبیده نشدن درب ها بر روی هم )

۲- زاویه ی باز شونده ی درب ها (مثلآ ۱۰۰ یا ۱۲۰ درجه)

۳- ولتاژ مصرفی ( ۲۲۰ یا ۲۴ ولت)

۴- جنس چرخ دنده ها(فولادی یا پلاستیکی)

۵- نوع خلاص کردن جک ها

۶- پشتیبانی از باطری بک آپ(در برخی از جک ها این امکان وجود ندارد)

۷- برد قابل انطباق با تمام سیستم های RF IDeas و سیستم های پلاک خوان و BMS ساختمان

۸- دارا بودن خروجی برای قفل برقی

۹- دارا بودن میکروسوییچ (درصورت عمل نکردن چشمی ها در هنگام برخورد درب با خودرو فشار وارده را تشخیص داده و درب را به صورت خود کار باز می کند)

۱۰- دارا بودن تایمر جهت بستن درب در صورت عمل نکردن ریموت کنترل